Tacksam

(null)

(null)

Vilken kväll jag haft med mina tjejer! 
God mat på El Gordo och så mysigt att ses och hinna prata utan barn. 
Vi höll dock på att svettas ner till pölar och flyta iväg alla 3, så vi förflyttade oss ganska snabbt efter middagen, genom fudgetältet på matmarknaden, till piren för en glass. 
Tack för ikväll! Jag älskar er! 

Känner mig så tacksam just nu. Över mina fina vänner, över kvällar som den här (som borde hända oftare).
Över min lilla familj som ligger och snusar på övervåningen. 
Över resten av min familj och mina vänner. 
Över att jag får vara mamma. Och mammaledig. 
Över den här sommaren. 
Ja, över det mesta just nu.

Tack livet! ❤
Publicerat i Vardag.
#1 / / Jenny:

Älskar er♥️

Svar:
pauliinet.blogg.se

#2 / / Gabriella :

Och jag älskar er 😍❤️ Tack!

Svar:
pauliinet.blogg.se