Onsdag.

 
Hej på er!
Nu är vi färdiga med detta regnande va? Men såklart, det är midsommarvecka, så vad annars borde vi förvänta oss.
Men jag gissar att jag inte är ensam om att sakna solen och värmen redan?

Vad har hänt sen sist då?
I måndags träffade jag & Millie S & W en sväng på fm. Sen var det såklart Sverigematchen på tv.
Därefter kom min kusin hit och provsminkade mig inför bröllopet. 
Vi ska prova någon mer gång och prova ut exakt rätt nyanser, men i det stora hela kändes det väldigt bra.
 
Igår var vi i stan och bockade av några småsaker till bröllopet och igårkväll började vi med bordsplaceringen.
Vi kommer väl flytta om och ändra en del, men vi fick ut alla namn iaf och tyckte det kändes okej.
Man ska nog inte börja gröta i det allt för mycket för då blir man nog aldrig klar, men vissa justeringar behövs nog ändå.
 
Idag har A fått jobba så jag och Millie fixade ett ärende i fm och nu sover hon, men vaknar väl närsom helst.
 
Imorgon blir det väl lite fix inför midsommarafton och sådär.

Vad har ni för planer för midsommar?
Kram