Midsommarafton.

 
Godmorgon!
Hade ni en fin midsommarafton?
Vår gick väldigt snabbt.
Jag bestämde mig ju i torsdagskväll för att jag skulle göra en tårta, och då alltså dekorera den igårmorse.
När jag egentligen var klar ändrade jag mig och började spritsa hela istället hehe, sååå när jag egentligen tänkte va klar med både tårta och smink var jag bara klar med tårtan.
Därför hann jag inte binda kransarna innan vi skulle iväg.
Men - det gjorde jag på plats efter en supergod midsommarlunch när M sov.
Eftersom det visade växlande och uppehåll bestämde vi oss sen för att gå bort till Vidablick en stund.
Väl där mörknade himlen och när vi var nöjda och skulle gå hem igen började det såklart regna.
Millie vägrade att ens prova sin krans så bilden ovan var den enda som blev haha.
Sen regnade det som sagt hela kvällen så vi kunde inte prova att fota igen heller. Så dom kransarna var ju waste med både tid och pengar.

Iallafall, tillbaka hos G & S fikade vi kaffe, tårta och jordgubbar och sen hängde vi bara, åt middag och vi rullade hemåt vid 22.
Tänk att vi umgicks i 10,5h, fast det kändes typ som 3. När gör man någonsin det?!
Man borde helt klart umgås mer!
Tack bästa ni för igår ♥
 
Idag blir det hemmahäng, och vad det verkar soligt, så all nytta vi tänkt göra får vi väl se hur det blir med hehe.
Ikväll fotboll såklart. 
Nån som vill komma och se den med oss?! ;) 
 
Kram på er sålänge!
Publicerat i Vardag.