Tårtbeställning.

 
Här är tårtorna jag gjorde förra veckan.
Fick inte så mycket önskemål förutom fyllningen - fläder & jordgubb, och sen hellre rosa än blått till den lilla 1-åringen.
Så det blev en blandning mellan Millies 1-års tårta och farmors födelsedagstårta typ.
Hoppas verkligen de blev nöjda.
 
Jag tycker ju verkligen det är roligt att göra tårta (främst att dekorera såklart), men har inte tid till det längre, och tar oftast inte på mig något när jag vet att jag inte har tid, för blir jag stressad försvinner liksom det roliga.
Men jag hoppas att det kommer en dag igen (efter småbarnsåren typ hehe), då jag känner att jag har tid till att baka och kan göra det lite oftare.
#1 / / Camilla Persson:

Men hur god såg inte den där tårtan ut då? ☺️

Svar: Tack :) Hoppas att den var det :D
pauliinet.blogg.se

#2 / / bylijo.se:

Vilken fin tårta.

Svar: Tack 😄
pauliinet.blogg.se