Me & mini.

Min minimänniska, självtorkat hår med självfall och mitt Värmland ♥
 
 
Heej på er!
Så, var är vi i livet? Jag hinner inte med bloggen som jag vill.

Imorse vinkade vi hejdå till pappan i huset som åkte iväg för sitt traditionella v.27-häng i Halmstad och kommer hem på söndag igen.
I em var M här och hängde med oss, vilket var såå mysigt! Saknat henne!
 
Nu, och under Millies sovpass på dagen har jag försökt få klart infon till festprogrammen och nu har jag äntligen fått iväg beställningen.
Shit alltså, vad vi inte är klara med allt jag tänkt vi skulle vara klara med och vilken tid det tog att skriva om alla gäster!
Jag tänkte förbereda några bröllopsinlägg till er ikväll eftersom jag uppdaterat ganska dåligt om bröllopet, men klockan är redan alldeles för mycket, men kanske hinner jag det imorgon?!
Ska se till att lösa det snarast iaf. Ingen idé att uppdatera när bröllopet är över liksom :P 
 
Har på ett sätt sett fram emot de här dagarna när A skulle iväg. för att komma ikapp mig själv lite på kvällarna och fixa sånt som blivit hängandes, men nu är jag bara stressad över att jag inte kommer hinna det jag tänkt ändå haha. 
Nååja, bagateller såklart, men jag måste få känna att jag kan bocka av saker i mitt huvud och inte bara skjuta upp. Det är liksom kaos där inne.

Nåja igen, mitt i natten som sagt och Millie vaknar väl om en sisådär 6 timmar så det är bäst att försöka sova lite själv också. Inatt blev det nog inte mer än 3-4 timmar.

Kram på er!
#1 / / Marcus Voxter:

fin blogg!!:)

Svar: Tack =)
pauliinet.blogg.se

#2 / / torres:

Så fin bild ♥♥

Svar: Tack <3
pauliinet.blogg.se