Lördag!

(null)

Hej! 
Ligger i sängen och tar in dagen. 
En såndär bra dag. 
För det första fick jag ligga kvar i morse och somnade om till och från ända till 7. 
Sen fixade vi oss och mötte svärisarna i stan för hotellfrukost och lite ärenden. 
Därefter hem för Millies sov och chill. 
Sen kom min bror & E och vi gick ner till badplatsen här nedanför och tog ett dopp i Vättern. 
Sen grillade vi hamburgare och satt kvar ute till strax efter 21 då de cyklade hem igen. 

Vi är verkligen så dåliga på att hitta på saker. Dåliga på att komma på något att göra och dåliga på att bjuda hit folk. 
Det är synd, för har man någon gång ångrat något man gjort?! 
Har man däremot ångrat att man suttit hemma? - Ja! 

Kanske känner jag så lite extra just nu för att sommaren har glidit oss ur händerna, det blev ingen riktig semester för A, och jag vet att mammaledigheten, sommaren och bröllopet snart är över? 
Man är ju inte bättre på att hitta på saker på hösten & vintern, och särskilt inte sen när båda jobbar och Millie går på förskolan hela veckorna gissar jag. 

Så den här dagen har jag uppskattat! 
Och hur härligt att ses redan vid 16 och ändå hinna umgås i flera timmar och lägga sig i tid?! 
Perfekt. 
Publicerat i Vardag.