Let's go honeymoonin'

(null)
Här har jag precis bjudit på mig själv och gjort ett litet spex hehe. 
Och ja, jag hade nog ångrat mig mer om jag inte gjort det än att jag gjorde det och ev skämde ut mig lite. 
Folk skrattade iaf så det var ju bra :) 


Hej på er! 
Nu sitter vi i bilen på väg till flygplatsen, jag och min man. 
Vi sov hos svärisarna inatt allihop och Millie sov fortfarande när vi åkte. Väldigt skönt på ett sätt så hon inte blev ledsen när vi åkte , men jobbigt att inte få pussa henne hejdå.
Det här blir en stor utmaning, att vara ifrån henne flera dagar men vi ska försöka njuta. 
Vi behöver ju det här för oss. Tror inte vi har varit på dejt/gjort något tillsammans sen hon kom?!
Och hon kommer ju ha det hur bra som helst med farmor & farfar och sen med mormor. 

Nu ska vi snart stanna till på en mack och köpa lite kaffe. 

Hörs när vi hörs och det kommer komma bilder från bröllopet, var så säkra, men jag har inga än :) 
(Så sitter någon inne på några tar jag mer än gärna emot dom) 
#1 / / JUNITJEJ:

Ha en härlig resa!

Svar: Tusen tack!
pauliinet.blogg.se