Tisdag.

 
Hej hopp!
Precis inkommen från promenad. Det började ju regna redan vid lunch igår så misstänkte att vägarna skulle vara okej och solen strålade ju i morse så jag kände att jag behövde komma ut!
Vår gata är sjukt dåligt underhållen vintertid dock så jag kom knappt fram med vagnen för slasket från igår hade ju givetvis frusit till is, stenhård sådan.
Men längre ner där det är mer trafik var vägen bar så det blev nästan hela vår vanliga runda iaf, skönt med lite luft!
 
Förskolan igår kändes jättebra! Trodde inte man skulle känna sådan skillnad. De hade dock missat, eller inte blivit informerade om, att vi skulle komma, men tog sig ändå tid att visa runt och pedagogen vi pratade med var hur gullig som helst!
Jag känner mig säker på att vi kommer välja den, oavsett hur den i em känns. Men man väljer väl ändå 3 st så det kan ju vara skönt att veta i vilken turordning man ska välja :) 
 
Nu ska jag försöka gå ett litet städvarv innan Milliemus vaknar. 
Kram på er! 
Publicerat i Vardag.