Twinning is winning.

Söndagsmatchande i nya tröjor från Minitwinni ♥
 
Hej söndag!
Då var ännu en helg förbi. 
Igår blev vi som misstänkt bara hemma.
När Millie hade somnat för natten satte vi oss med charkisar, rödvin och bröllopsplanering. Vi började skriva lite om gästerna bland annat. Det är verkligen så svårt! Det är ju inget som är bråttom än, men man får verkligen hjärnsläpp när man väl sitter där, så det känns skönt att ha börjat iaf. Är det någon som har något klockrent till någon person så tar vi gärna emot tips.
Vi blev nog uppe till 00 nästan, vilket är väldigt sent för att vara oss, särskilt nu för tiden, och jag skulle nog säga att jag vaknade bakis idag haha.
Men det var härligt att bara sitta och prata och umgås en kväll, annars ser vi ju nästan alltid på serier på kvällarna.
 
Idag åt vi indisk lunch i stan med papi, M, lillebror och E, och sedan blev det kaffe hos de sistnämda efteråt. Så trevligt! Jag älskar min familj ♥
Nu är det hög tid att sova känner jag, så ska stänga ner här. 
 
Hoppas ni haft en fin helg!