Morninglight

 
 
 
Hej torsdag!
Alltså morgonljuset i Millies rum ♥
Hoppas bara rullgardinen tar det i sommar hehe..
 
Minime sover och jag har tränat en sväng i garaget och sminkat mig.
Första träningen efter sjukan, men jag kände mig faktiskt stark.
Och jag blir alltid så peppad, pigg och glad när jag kommer ut och kör lite, så ska verkligen försöka hålla i det.
Tänker även att jag ska börja springa ute sen när all snö är borta, och så kommer vi förhoppningsvis ut på mer promenader igen. Även om det är ganska skönt när hon sover inne så man kan göra det man känner för och ha henne på kameran och slippa springa och titta vagnen hela tiden.
 
Får se vad vi gör resten av dagen. Det är baddags och jag har lite paket att hämta ut, men fortsätter solen att skina kanske vi ska ta en promenad. Oavsett sovdags eller inte.
Nu ska jag iaf sätta igång en tvätt till och försöka städa lite innan hon vaknar.
 
Ha en fin dag!