Lustfyllt.

 
Hej söndag!
Idag tog vi oss äntligen ut ur huset en sväng. "Bara" till Lustfyllt, men jag behövde verkligen komma hemifrån.
Hade läst "fikasöndag", så trodde inte det var buffé, men det var det. Så det blev lite mycket för min mage efter sjukan kände jag. Man tar ju inte bara en kaka när det är buffé, snål som man är hehe. Och kaffe har jag ju inte druckit sen i onsdags heller.
Men det var väldigt gott iaf.
Känner mig lite yr och dan nu dock, måste vart en elak jävla bacill jag fick i mig som tar sån tid att piggna till ifrån.
 
Hursom helst, älskar Lustfyllt.
Visste ni att vi prel. bokade det för vår bröllopsfest?
Dock jobbade de helst med buffé, vilket vi inte vill ha. Och vi hade svårt att få till dukningen/bordsplaceringen i våra huvuden och misstänkte att det skulle bli trångt. Det fick vi bekräftat idag, då borden stog väldigt tätt och man inte riktigt kom ut och kunde hämta mer, utan fick gå runt. Trots att det inte var så mycket folk. 
Ev. blir vi dessutom fler än vad de tar in, så det gick bort, tyvärr.
Tråkigt då jag drömt om att ha min bröllopsfest där ända sedan jag var där första gången, men nu när det väl gällde var det inte helt rätt ändå.
Och vi båda är supernöjda med stället vi bokat, så det inte låter som jag är missnöjd, för det är jag inte!
Tror det kommer bli helt perfekt att vara där vi ska vara!
Men miljön, både ute och inne på Lustfyllt är verkligen något extra! 
 
Nu är det någon som är på g att vakna så ska stänga ner här och ägna de sista timmarna av helgen åt min lilla familj.
Nästa helg är jag iväg hela lördagen så då har vi också bara söndagen tillsammans. Och då ska vi bannemej vara pigga allihopa! 
 
Publicerat i Foto. / Vardag.
Taggar: Lustfyllt,
#1 / / emelie jonasson :

Lustfyllt är ju verkligen det rätta ordet. så otroligt vackert det är.

Svar: Ja, verkligen! Fantastiskt ställe!
pauliinet.blogg.se

#2 / / Ida Jansson:

Wow vilket ställe 😃 Ser så fint ut och fikan ser helt underbart god ut 😋

Svar: Ja, det är fantastiskt! :)
pauliinet.blogg.se

#3 / / Anonym:

Men nej! Inte ta fikabuffe dagen efter magsjuka, du smittar 48 h efter sista spyan:/ men gott såg det ut:)

Svar: Självklart inte. Var dålig i torsdags så det hade gått typ 68h. Jobbar i kök så jag har koll.

Men ja, jättegott! :)
pauliinet.blogg.se

#4 / / JUNITJEJ:

Så gott det ser ut!

Svar: Supergott! :)
pauliinet.blogg.se