Bröllopssnack - skor.

 
Alltså.
De första 8 paren åkte tillbaka. Beställde 8 nya, varav ett par jag hade med i första vändan.
Alla "brudskor" gick bort. Dels var dom inte så sköna och jag kommer ju aaaldrig att använda någon mer gång.
Så i andra vändan slängde jag med några pumps, men nej. De glipar i hälen när jag går, och jag har ganska breda fötter så tyckte det kändes väldigt ihoptryckt i tårna.
Bara när jag testade, tänk då en hel dag.
Kvar blev sandaletter. Några klämde, några var för stora, de jag beställde om kändes inte lika bra längre.
Suck.
Men ett par kändes väldigt bra, var tillräckligt snygga för att kunna använda fler gånger, och klarade av en städning och dammsugning utan att jag fick ont i fötterna.
Så kanske.
Men - lilltårna smet ut mellan remmarna haha.
Tejpa ihop tårna föreslog A. Kanske en nylonstrumpa under, föreslog J. Bra om(när!) man börjar bli svettig om fötterna med..
Jag kan ju skicka tillbaka alla och fortsätta leta, men det känns någonstans som att det allra bekvämaste är sneakers, och det tänker jag inte ha (inte förns efter valsen iaf) , Så ett dammsugartest kanske får avöra ändå.....