Snart julledigt

(null)
(null)

Då är det bara en arbetsdag kvar innan lite julledigt. 
Nästan 4 hela dagar närmare bestämt. Måste ju in nån timme på juldagen och förbereda. 

Igår fixade jag sista klapparna och idag har jag slutfört inslagningen så nu har jag inga måsten i helgen utan hoppas på en riktigt lugn myshelg och hinna få lite julkänsla. 
Tänk om det kunde falla lite snö innan måndag med, det vore ju drömmen. 
Förkylda och trötta är vi hela familjen med så hoppas hinna piggna till. 
Var och tog influensavaccin idag iaf som alla tjatat på mig om, så hoppas slippa den skiten med. 

Nu måste jag sova, blir nog mycket på jobbet imorgon och klockan är redan mer än jag tänkte. 
Trist att det bara är 5-minuters inlägg från mobilen innan läggning som hinns med här, men kanske bättre än inget? 
Och hoppas kunna ändra på det när julen är förbi och jag fått ordning på min kamera. 

Puss & godnatt så länge!