Nya håret

(null)

(null)

(null)

Här är mitt nya hår! Sovet på en gång iofs, men ändå tusen gånger bättre lockar än jag får till hehe! 
Och så lite ljusare och kallare än vad det var.
Snyggt va? 


Om jag trodde igår att jag hade återfått någon form av energi & inspiration så är den som bortblåst idag :( 
Näsan och huvudet har varit tjockt och tungt hela dagen, hjärnan känns som en grå dimma och jag känner mig typ inte närvarande i mig själv. 
Satans dagisbaciller och gravidimmunförsvar!
Nu har jag dock gått och lagt mig så hoppas det blir bättre av lite sömn och inte värre av jobbhelg. 
Vill verkligen vara pigg och energifylld nu fram tills jul. 
Granen ska kläs, för det hann/orkade vi inte idag, praliner ska doppas, pepparkakor spritsas, hemmet städas igen och lite annat fika ska fixas till på måndag då jag ställt till med adventsfika. 
Jag har massa bilder i huvudet jag vill försöka fota (och måste lämna in min kamera eftersom det hänt något med den), jag vill ha energi att leka med mitt barn, och energi att vara en lite okej fru på kvällarna. Det ska slås in paket och även köpas några till... ja, ni hör, listan kan göras lång.
Skulle tagit semester hela nästa vecka hehe. 

Men vi börjar med lite sömn och hoppas det känns bättre imorgon :) 

Godnatt ❤️
Publicerat i Vardag.
#1 / / Maria:

Snyggo 😍 Allt löser sig ❤

Svar: 😘❤️❤️❤️
pauliinet.blogg.se

#2 / / Sarah:

Så bra det blev :)

Svar: Tack! Är supernöjd 😄😘
pauliinet.blogg.se