Mystorsdag.

(null)

One on the outside and one on the inside ❤️. När den ena somnat vaknar den andra. Men det är ju det allra bästa med att vara gravid - att känna det lilla livet sparka därinne 😍 



Heej! 
Där kom den äntligen, den bra natten! 
Millie sov i sin säng hela natten och vaknade strax innan halv sju (!!!)! 
Åh vad jag behövde det! 

Sen har vi mest myst hemma och varit i lekparken en sväng. 
Snoriga och lite hostiga båda två kändes det bäst med en lugn dag. 

När Abbe kom hem bäddade vi iordning hennes nya säng och fick äntligen upp hyllan i vardagsrummet uppe, sedan vi målade om för några månader sen. 
Jag har alltså inte glömt visa er hur det blev, det har bara inte blivit klart. Men snart kan ni få se! 
Och vi tog in granen! Så imorn blir det pynta! 

Och det här med Millies nya säng. Hon har ju älskat att leka på madrassen utanför men de två gångerna vi tidigare burit in den i hennes rum för att se om den passar har hon blivit skogstokig. 
Och så även nu till en början och skulle riva bort madrasskydd och allt, men sen när allt väl var på plats klättrade hon upp och låtsassov och myste direkt ❤️ 

Vi tänkte ändå att vi skulle vänta med att hon sover där ett tag till så hon får vänja sig, men när vi gick upp för nattningen kröp hon in och ville bli nattad i sitt lilla hus så så blev det. 
Dock hade vi inte flyttat spjälskyddet så fick improvisera med lite filtar och vagntäcket jag hittade i hennes garderob hehe. 
Får se om hon sover hela natten, men vi kan ju hoppas. 
Ska självklart visa er resultatet men vill få ut spjälsängen och få iordning allt annat först, så det dröjer lite :) 

Nu är klockan såklart lite för mycket så jag ska ta natt. 
Trots förkylning känner jag mig äntligen lite pigg, inspirerad och vill få gjort massa saker! 
Hoppas det håller i sig! 

Godnatt!