Morgondejt med mig själv.

(null)

(null)

(null)

(null)

Imorse tog jag inte ens av mig skorna på fsk utan vinkade hejdå till Millie direkt. 
Hon vinkade tillbaka och gick iväg med fröken. 
En sån otrolig lättnad att det funkar så bra, men det gör ju lite ont i mammahjärtat att hon vinkar av mig så lätt hehe.. 

Regnet öste ner och jag hade bestämt mig för att åka in till stan en sväng. Men eftersom klockan bara var 9 så tog jag en second breakfast med mig själv på Bryggan innan affärerna öppnade.
För några år sedan hade jag ALDRIG satt mig ensam på ett fik, men det var så otroligt skönt så det kan jag lätt göra  igen. 

For sen runt och fixade lite grejer (nya jobbskor bland annat. Som jag f.ö. köpte på junioravdelningen för bara 400:-. Gött med små fötter ändå!) 
Landade hemma för 30 min sen och har slängt i mig lite lunch och ligger nu på soffan i 15 min till innan jag ska åka och hämta min lilla älskling. 
Hon hade somnat i frökens knä igår och sov fortfarande när jag kom, men vaknade när de gick in för att väcka några andra barn. 
Och eftersom jag inte hört något idag gissar jag att hon somnade idag med. 

Sen tar vi helg hörni. 
Sista helgen på mammaledigheten och snart jobbar jag även varannan helg igen. 
Det känns ju inte jättekul. 
Men först tar vi denna helgen till att bara mysa, krya på oss och gå på kalas. 
Och på söndag ska jag nog bannemej koka långkok och baka bullar. 
Såå redo för hösten ändå! 

Kram på er och ha en fin fredag 🍁