Flickan på åkern.

Min lilla fina trollunge på åkern på pappas baksida ♥
 
Heej på er!
Nu gick det visst några dagar, ber om ursäkt för det.
I söndags var vi ute hos papi & M halva dagen. Fick som vanligt supergod lunch och fika och hann prata ikapp lite medans Millie sov.
De åker ju också till Nice, nu i September, så de ville höra vad vi hade att rekommendera.
Ska förresten lägga ut lite mer från resan när jag hinner.

Kramar ur det sista ur mammaledigheten nu, för på måndag är det dags att börja skola in. Hua.
Fast det känns ändå lite spännande på något sätt.
Ett nytt kapitel liksom och hur sugigt det än är att jobba helg så ger det ju mig en ledig vardag i veckan med Millie.
Det blir nog bra.
 
Nu ska jag knyta mig som det så gammaldags heter så hoppas jag hinna uppdatera lite imorgon igen.
Kram
#1 / / iseedee:

Vilken liten sötnos! :D
Lediga vardagar är jätte skönt det med. :D

Svar: Åh tack snälla ☺️
pauliinet.blogg.se

#2 / / corneliaeriksson.blogg.se:

Ohh vad mysigt det låter :) Och jösses vilken liten sötnos!

Svar: Så mysigt där ute! Åh tack snälla ☺️
pauliinet.blogg.se