Bröllopet - First Look

Eftersom att jag och tärnorna sov på hotell natten till bröllopsdagen bestämde vi att vi ville fota "first look" eftersom vi inte sett varandra på morgonen.
Bilderna förmedlar nog helt ärligt mer känsla än var det kändes som just då hehe.
Ingen av oss är ju särskilt blödig och vi hade ju bara vart ifrån varann typ 17 timmar, men ändå en fint ögonblick och kul att ha det på bild :)
 
 
Jag måste ändå säga, att trots att jag trodde jag ändrat mig om klänningen, så kändes det helt rätt den dagen och jag kände mig såå vacker.
Klänningen gjorde ju sitt, givetvis, men också tack vare min fantastiska kusin som sminkade mig så otroligt bra, och bästa Thess som gjorde mitt hår.
Det är som jag skrivit innan, att dagen blev så perfekt som den blev, tack vare ALLA inblandade.
Tack ♥
 
*Tyvärr var bilderna för stora för att publicera så jag har fått förminska dom, så dom är tyvärr oskarpa om man zoomar in, annars syns faktiskt varenda liten ögonfrans.
#1 / / Thess. :

Så mycket kärlek! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️❤️
pauliinet.blogg.se