Svensexa

 
(Måste verkligen byta mobil, kameran suger ju!!)
 
Hej fredag!
Så, imorse packade vi in oss i bilen tidigt för att åka till stationen i stan.
Det var dags för svensexa för min blivande man, och eftersom jag är så otroligt dålig på att ljuga vågade jag inte packa i förväg och riskera att han märkte att saker fattades. Jag vill ju inte vara den som förstör hela överraskningen.
Han trodde att han skulle skjutsa sin mamma till tåget, men när de rullade in på parkeringen vällde 15-20 grabbar ut framför dom. Jag hoppas och tror verkligen att han blev totalt överraskad.
De hoppade sedan på tåget till Köpenhamn och sen dess har jag inte hört av honom hehe.
Tur det finns sociala medier så jag vet att han lever ;)
Jag tror inte den här helgen kunde komma mer lägligt för honom och vädret är ju verkligen guld, så jag hoppas att de får livets helg! ♥

När vi vinkat hejdå gick vi och åt frukost med svärmor.
Sen hem, och då kom S & W på en snabb kaffe. Sen medans Millie sov kom Andie från jobbet och hängde med mig i solstolen på altanen.
Därfter fruktstund i loungen och sedan en promenad.

Vi har haft en helt fantastisk dag och även nattningen gick på 10 min så nu sitter jag ute i loungen med ett glas bubbel, en skål nötter och ska titta över lite bröllopsgrejer tänkte jag. Det är fortfarande alldeles ljummet ute. Älsk på det!
 
Publicerat i Vardag.