Bröllopstankar - att byta om till festen eller inte?

(null)
 
(null)
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Hur tänker ni kring att byta om till bröllopsfesten?

J a g   k a n   i n t e   b e s t ä m m a   m i g  (no shit!).
 
Å ena sidan bär man bara sin brudklänning en enda dag, och då vore det ju väldigt synd att inte bära den hela dagen.
Å andra sidan - om det blir en hejdundrandes fest (vilket jag hoppas) och man verkligen vill dansa, så vill man ju kunna göra just det utan att känna sig stel och orörlig.
Det lär dessutom bli väldans varmt i brudklänningen gissar jag.
(Men har man ens tid att dansa eller vill man mingla runt och försöka hinna prata med alla?) 

Har för tillfället en potentiell "festklänning" hemma tillsammans med massa brudtärneklänningar, men det måste skickas tillbaka snart.
Givetvis kan jag leta vidare och behöver inte bestämma mig nu.
Men så är det ju det där med att om jag känner för den sen och den inte finns kvar.....
Om jag ska byta om överhuvudtaget kommer jag förmodligen inte bestämma förns på själva bröllopsfesten,
men då måste det ju finnas en klänning...
 
Alla dessa beslut. . . . 
#1 / / Maria:

Jag började dansa i min brudklänning men det var helt sjukt varmt till slut! Så vill du dansa länge röstar jag för byte (och Converse) 😘❤

Svar: Ja, jag hoppas ju verkligen att det blir så! Så får jaga klänning nr 2 😄😘❤
pauliinet.blogg.se