1 år ♥

 
1 år !

Utan tvekan det snabbaste, mest omtumlande, mest utmanande, krävande, häftigaste, roligaste och framförallt kärleksfullaste året i mitt liv. Tänk att det var just DU som kom till oss för ett år sedan.
STORT grattis på din första födelsedag älskade lilla unge.
Jag älskar dig mer än jag någonsin kunnat drömma ❤

 
Då var den alltså här, hennes allra första födelsedag. 
Hon förstår såklart inte så mycket, men vi sjöng för henne med tänt ljus i morse och hon har fått öppna några paket. Mer firande än så blir det inte idag, utan det sparar vi till nästa helg då vi ska ha kalas.
Men vi ska såklart pussa på henne lite extra idag. Om det går, jag pussar alltid massor på henne. Och nu har hon dessutom börjat pussas tillbaka. Så mysigt ♥
 
Just nu sover hon, men vi ska till svärisarna på lunch när hon vaknat så ska gå och klä på mig lite.
Hoppas ni får en fin sista påskdag.
Kram