Och så var det grått

 
Vårt projekt vi hållt på med såfort det inte regnat är att vi har målat om huset.
Men eftersom det verkar vägra vara sol igen nu för tiden är bilderna från helgen vi hade hemma liften och äntligen kunde göra klart. Det är den som syns på andra bilden.
Vi är så nöjda och jag är så stolt över A som varit ute och kämpat varje ledig stund då det inte regnat.
Älskar även våra stora fluffiga Magnoliabuskar, men vi behöver beskära dom lite, nån med tips?
Här nedan är hur huset såg ut förut, bilden är från Hemnet innan vi köpte. Buskarna har verkligen tagit sig på bara ett år så man kan nog klippa ganska mycket utan att vara orolig.
Men visst blev det så mycket finare grått?!
Sjukt svårt att välja nyans dock då grått är både svårt och finns i hur många olika kulörer som helst, men det känns jättebra nu när det är klart!
Vi fundernade på vitt ett kort tag, men tyckte nog det skulle bli för vitt eftersom alla karmar och allt är vitt.. 
(Vet att jag lovat att visa loungen också, men vi har fortfarande inte fått planket så det är inte helt klart, har inte glömt!)
 
 

Hej måndag!
Här har vi redan kommit tillbaka från promenad sedan trekvart tillbaka. Gick inte hela vanliga rundan då jag inte känner mig helt pigg.
"Rasade" lite igår em/kväll och fick ont i kroppen och frös, så gick och la mig redan 20:30 och har sen svettats och mått illa och liksom yrat hela natten. Inget har hänt, men det kommer och går fortfarande. Vore ju mardrömmen att bli magsjuk. Så det blir en hemmadag med mycket handtvätt och handsprit och försöka att inte pussa ihjäl lilla M (hur fasen ska jag klara det?!)
A skrev nyss att han känner sig hängig också, så hoppas verkligen det bara är något som passerar och inte drabbar Millie åtminstone.

Sådär start på veckan alltså, men då kan det bara bli bättre!
Kram på er.
#1 / / Maria :

Så snyggt! 🏡😍

Svar: 😘😘❤
pauliinet.blogg.se