Fredagen.

Godmorgon på er! 


Här har vi varit uppe alldeles för länge redan och mini somnade igen i min famn innan vi hann ut på promenad så nu sussar hon sött i sin säng och vi sitter och väntar på att Nyhetsmorgon ska börja hehe. 

Igårkväll hade vi gäster. Så trevligt! Längesen vi sågs och det var så skönt att få piffa sig lite och vara Pauline igen, efter mini somnat. 
Det är ju inte svårare än att bestämma en dag. Mer umgänge åt oss! (Mest note to myself när man känner sig trött och tycker det är bökigt med gäster/ge sig iväg. Det ger mer än det tar!!) 
Tyvärr hade jag så himla svårt att somna, trots att jag la mig vid midnatt och klockan var efter 02 nångång när jag knoppade in. 
04:40 vaknade M och lyckades inte somna om, därav supertrött nu - innan klockan slagit 08 haha! 
MEN - vaccinet slog ut henne totalt så natten till igår sov hon 18:30-5:40 utan uppvak plus att hon sov mycket på dagen igår, så det jämnar ju typ ut sig hehe. 
Hon sov väldigt bra inatt också faktiskt (20-23 + 23:20-4:40) så det var ju bara skit att jag inte lyckades sova. 

Anyhow - helg med familjen iaf och skruttväder. 
Blir nog en runda till stan och kanske träffa nån förälder och sen hemmamys. 
Men först - mer kaffe!