Bullfikesöndag och chockstart på måndagen.

 
Godmorgon!
I lördags blev det som sagt flänga runt lite, och igår var vi bara hemma.
Jag passade på att baka bullar.
Har saknat att baka, och lite kan jag väl baka på dagarna, men bullar känns som lite för långt projekt när man kan bli avbruten precis när som helst. Och jäser det över blir det ju förstört.
Och - hur nyttig man än försöker vara - så måste man ju fika när man har nybakta bullar hemma.
Dom blev rackarns goda faktiskt, men jag måste öva på att göra knutar, dom bara knyter upp sig hehe..
 
Idag blev jag lite smått chockad när jag vaknade.
Mini vaknade vääldigt många gånger i natt och vid 4:30 somnade hon inte om direkt, så jag lyfte över henne till oss. Hon grejade en stund men tillslut somnade vi om.
Vaknade till en gång och såg att A var borta och tänkte att nu vaknar hon säkert strax.
Nästa gång jag vaknar har det ljusnat ute. Hon vaknar också till och jag tittar på klockan - 7:48!! Det har ju typ aldrig hänt.
Ser dessutom på larmet att A larmat av och på ca en kvart tidigare.
Han hade haft en körning och var i krokarna och ville titta förbi och säga hej (vi brukar vara ute eller på väg ut, på promenad den tiden) men där låg vi och sussade, och jag har inte hört någonting hehe.
Välbehövligt för oss båda förmodligen.

Idag blir ju dagen lite förskjuten, men också kortare tills A kommer hem, och vi har inga planer.
Känns skönt.
Ska försöka komma ifatt med lite småpill.
 
Ha en fin måndag hörrni!