Fredag den 13:e

Hej fredag! 

Inte alls lika sprudlande som förra fredagen. 
Eller i hjärnan är jag nog det, men kroppen är helt sänkt. 
Har knappt sovit inatt eftersom jag hostat typ hela tiden, tack och lov verkade jag inte väcka M. 
Men preciis när jag höll på att somna vaknade hon och ville äta, eller så kom en ny hostattack så det bästa jag sov var nog mellan 04-05, innan M tog morgon. 
Lovade A som var på väg till jobbet då att jag skulle skippa promenad idag och vila när M skulle sova. 
Var på väg att trotsa det eftersom det var en strålande vacker morgon och jag älskar våra morgonpronenader men tog mitt förnuft till fånga.
Så vid 07:30 la vi oss i sängen. 
Jag fick springa upp flera gånger för jag började hosta, men tillslut somnade även jag och kl 10 slog Millie upp sina blå och jag hade nog sovit 40 min iaf. 
Det var väl en sjuklig tajming att chocka med extremt långpass ❤ 

Nu sover hon lunch och jag sitter ute med kaffe. 
Tyvärr har det mulnat igen helt, varför är jag förvånad? 

Hursom, ikväll blir vi hemma med tacomys. 
Avböjde Idolhäng pga allt ovan och imorgon ska vi iväg hela dagen och A är även borta på kvällen så får prioritera hälsan. 
Svårt när jag nyss var sjuk och hade en sån nytändning förra veckan. 
Nåja, vila och så på't igen. 

Hoppas ni har en fin fredag iaf! 

Publicerat i Vardag.