Fredag!

 
Godmorgon fredag!
Spritter i hela kroppen av fredagsfeeling idag. 
Dels för att det ser ut att bli en fin dag, (ljusnar fortfarande), dels för att vi ska åka till Linköping över dagen imorgon, dels för att det blir Idolkväll med vårt Idolgäng ikväll, dels för att det blir (second) frukost med vän (hoppas vänner) idag, men allra mest tror jag det beror på att Millie bara vaknade 23:30 & 3:30 i natt. Haaallelulja!
Sen tog hon ändå morgon strax efter 05, men det är ju sen gammalt så idag var jag faktiskt pigg.
A tog sin första nattning igår, och något magiskt måste han ha gjort så jag tror nog han får fortsätta att natta om hon sover så bra hehe.. 
 
Och igår hörrni, vilket pangväder! Jädra skit att jag skulle till tandläkarn och hade lovat att hjälpa mamma med lite skjuts. Var hemma vid 15 igen och M somnade i bilen såklart så blev liksom inget njut med kaffe i solen, men kanske i em om jag har tur :)
 
Nu när ett av dagens bästa är avklarat, frukosten ovan, så är det strax dags för den andra bästa stunden på dagen - vår morgonpromenad.
Igår njöt jag verkligen av mammaledigheten där i soluppgången med M sovandes i vagnen, rykande andedräkt, en glittrande Vättern, löv som börjat skifta i alla möjliga färger och Morgonpasset i hörlurarna.
Tack livet!