Mammas tjej

(null) 
Börjat få lite bättre knas på kameran, men måste verkligen övaövaöva! Förstår inte varför jag inte tog tag i det när jag gick hemma innan M kom! 

Hej onsdag! 
Vilket snöoväder vi hade i morse. 
Inte så skönt att promenera i men ändå mysigt på något vis. 
Tyvärr blaskade det ju bort redan till lunch. 
Har iaf haft J & L här en sväng idag, så mysigt! 
Och imorn kommer mamma. 

Jag försöker hitta på nåt ett par gånger i veckan, för även om Millie är världens snällaste, så är hon så sjukt klängig nu, så det är bra när det händer nåt så hon "glömmer bort" mig lite. 
Hon har alltid varit mammig men nu klättrar hon på mig och drar i mig hela tiden. 
Sen är det väl frustrerande för henne att vilja ge sig iväg men inte kunna/våga det. 
Krypningen är fortfarande inte särskilt intressant, men stå och gå vill hon helst hela tiden, så då måste jag ju vara med och vakta/hålla. 
Förut idag försökte jag diska och ha henne i gåstolen, då körde hon rakt fram till mig och stog och drog mig i benet hehe.. 

Nåja, den här tiden saknar man väl också sen, när hon inte alls vill vara nära ;)