Yesterdays.

Såhär göttit hade vi det igår. 

Satt 2 h i solen innan gästerna kom och sen yttligare 30 min med dom, kaffe & glass. 
Sen vaknade M så matade/underhöll/gjorde sallad och sen matade igen. 
Hon däckade i min famn lagom tills maten var klar så A "bebisdelade" åt mig så jag kunde sitta med och äta med en hand :) (därav inte fler bilder)
Gick runt med henne ett tag men sen behövde jag kissa så la henne i hennes säng och då gjorde hon oss väldigt förvånade - hon sov ända till 23:30. 
Alltså sov hon 6h i sträck, trots att hon sovit 3h på dagen.
Så länge har hon inte sovit sen på BB. 
Trodde vi skulle få en vaken natt, men nej, mat vid 3:30 igen och sen vid 06.
Idag har hon varit väldigt vaken dock och bara sovit 45 minuter i vagnen så lite pigg måste hon blivit av all sömn igår :) 
Men vad gör väl det egentligen när hon skämde bort oss så igår, lilla hjärta. 

Supertrevlig kväll hur som helst och jag hoppas verkligen att våren och sommaren ger oss många sånna dagar & kvällar!