Torsdag.

 
Vilken dag!
15 ljumma grader redan tidigt i morse och sen har det ju varit sommarvärme med drygt 25 grader.
Mamma kom på frukost, Millie gick med på promenad och slog till med ett 3 timmars sovpass igen, pappa kom med sushilunch (huuur gott med sushi?! Som jag längtat i ett helt år!) och A kom hem tidigt.
Sen lyckades vi vara ute yttligare en stund.
Mer sånna här dagar, gärna varje dag, tack!
 

Godkväll!
 
Nu har mini somnat och jag tassar väl efter om en stund.
Vi har haft en lite stökig kväll, så jobbigt att inte veta vad som är fel när hon är ledsen. Kanske var det jobbigt att det plötsligt är 27 grader i huset, även om hon varit byxlös hela kvällen? Eller så stökar magen lite? 
Hon var dock inte hälften så arg/ledsen som igårkväll, då vet jag inte vad det var men hon skrek som vi aldrig hört henne skrika förr och hon fick knappt luft.
När hon väl somnade runt 21 var hon nog helt utslagen för jag matade inte förns 3:45 i natt, och sen vid 07 igen. Efter det somnade hon om yttligare en liten stund. Trodde jag aldrig eftersom hon sov så mycket på dagen igår hehe. Men som ni förstår har jag varit riktigt pigg idag :D
 
Imorgon är det fredag igen och helgen ser ut att bli helt ljuvlig vädermässigt så ska verkligen försöka njuta ordentligt!
Dagarna går så fort och jag är lite dålig på att leva i nuet. Det känns mest suddigt i min hjärna och dagarna bara flyter ihop, vips så är M redan 7 veckor på söndag till exempel.
Jag måste njuta av och ta tillvara på den här tiden för vips är den också förbi ♥
 
Kram på er!