Onsdag.

Hej! 

Onsdagen lider mot sitt slut och därmed är vi mer än halvvägs till helg. 
Jag räknar ner till helg lika mycket nu som när jag jobbade (inte jobbhelgerna då såklart) hehe. Men även att jag går hemma längtar jag såklart till helgerna så hela familjen får vara tillsammans ❤ 

Idag har jag haft J & G här på vår vanliga "kvällsmat. Lika mysigt som alltid, sjukt hur snabbt tiden går emellan gångerna bara. 
Hade bakat en chokladbollskladdkaka och nu såg jag att det är chokladbollens dag imorgon så om jag hinner kan jag slänga upp receptet. 
Ska iväg till SL på förmiddagen så gissar att det blir projekt nog att bli klara och komma iväg på morgonen så isåfall kommer receptet efter lunch :) 

Nu ska jag bära in Milliemus till sin säng och sen kryper jag nog också ner. Lika kvällstrött som alltid! 
Natti. 

Publicerat i Vardag.