Lördag.

Godmorgon lördag! 


Jag & mini har varit uppe en timme eller så. Hon åt första gången 2:45 (hurra!), men sen har hon stökat lite till och från sedan 05 så tillslut var det bara tassa upp. 
Men vad gör det när hon är så morgonglad :) 

Jag tror inte jag har saknat att bo i stan ens en handfull gånger, men idag hade det varit mysigt att packa ner bebis i vagnen och promenera till torget i morgonsolen och köpa ett gäng pioner. 
Men jag har ju dessa från Ica att glutta på sålänge. 

Nu kom pappan i huset upp så ska få i oss lite frukost. 
Dagen är oplanerad men ikväll ska A iväg med grabbarna och jag och mini träffar tjejerna och deras småtjejer och ser mello, ja, så länge vi orkar då, det är ju mitt i natten. 

Ha en fin dag, hoppas solen är med oss hela dagen. 

Publicerat i Vardag.