Lördag!

Okej, nu är det lördag på riktigt. 

Har trott det varit lördag i två dagar redan eftersom A varit ledig.

Vi njuter mest av det härliga vädret, så gott det går enligt M såklart, och tar det lugnt. 
Jönköpings marknad håller vi oss borta ifrån. Jag är ju inget fan av folksamlingar, och särskilt inte med vår lilla. 
M somnade till efter amning förut så A stack iväg till affären och jag tog med mig kaffekoppen och babyvakten ut på altanen men jag hann inte ens sätta mig innan hon vaknade. 
Virade in henne i en filt och tog med henne ut och nu somnade hon om så gott. Så här sitter vi nu, fast i skuggan och utan kaffe, men det är bra mysigt ändå. 

Ikväll blev vi precis dubbelbortbjudna på grill, med bara någon minuts skillnad, så då blev det ja till den som frågade först hehe.

Imorgon passerar min kusin från Sthlm stan så då stannar de till på lunch. 
Ska bli himla mysigt att ses och kul att träffa deras lilla P som kom till världen i Januari, och självklart lilla E också som strax blir 2. 
Och så får ju dom träffa M också. 

Bloggeriet blir vad det blir dessa dagar och jag har inte fotat så mycket heller när vi mest varit hemma men, sånt är livet! 

Ha en fin dag! 

Publicerat i Vardag.