41

 

Hej v 41, BF + 1 dag, 100,4% avklarat. 

Suck. 
 
Hoppades och trodde verkligen inte att jag skulle behöva göra den här uppdateringen.
Även om jag inte haft några känningar alls så har jag varit så inställd på att få tidigare/i tid, men mini är väl inte helt redo än. 
Trots det, när folk frågat när det är dags, har jag alltid svarat 30:e Mars, så April säkert. 
Och det är ju mer vanligt att gå över så kanske blir jag en av dom som får en långdragen förlossning?
Vi får se. 
 
Finns inte så mycket att skriva om heller, både bebis och vi är ju färdiga och A är frisk igen så det är ju bara att vänta. 
Jag önskar dock att det sätter igång av sig självt så jag slipper bli igångsatt (på långfredagen!!!) för då är det ju fortfarande 2 veckor kvar. 
 
Nåja, skulle det bli så, så har vi ju oavsett vår lilla bebis här senast under påskhelgen. 
 
Men kom tidigare än så mini, vi längtar så 💕 
 
 
#1 / / Thess.:

Hon kommer på söndag! ✌🏻😍

Svar: Ja, nu får hon fasen komma ut! 😑
pauliinet.blogg.se