3,5 år.

 
Idag har vi varit vi i 3,5 år.
Den bästa och lyckligaste tiden i mitt liv hittills.
Vi har sett fotboll i Barcelona & London, Paris missade vi pga flyttad match.
Vi har solat och badat i Miami, Key West, på Santorini och en på massa stränder i Thailand.
Vi har varit på rooftops och andra höjder och tittat på utsikt i både Barcelona, London, Paris, New York & Bangkok.
Vi har förlovat oss.
Vi har blivit dränkta i ösregn, nästan missat flyg, svettats så vi flutit bort, frusit så vi hackat tänder, skrattat tills magen krampt och gråtit av den värsta sorg.
Vi har köpt hus, där vi hunnit fira både jul & nyår och om bara någon vecka blir vi föräldrar till vårt lilla mirakel och startar ett helt nytt kapitel i våra liv.
 
 
Jag är så oerhört tacksam för dig, mitt liv med dig, allt jag fått uppleva med dig och den enorma trygghet du innebär för mig.
Älskar dig mer än ord kan beskriva och ser fram emot allt livet har kvar att ge oss ♥