Tröttonsdag

 
Hej onsdag!
Vilken trött och regnig dag, har verkligen känts som måndag.
M sov hela natten igen och sen har hon sovit jättemycket på dagen också. 
Skickade till mamma imorse och frågade om hon ville svänga förbi en snabbis efter jobbet, eftersom M varit så himla glad och härlig i helgen och vi kanske inte hinner ses till helgen som kommer.
Trots att M nyss vaknat och vi bara bytt blöja och matat, så somnade hon igen 5 min efter mamma kom hehe. Det går ju inte styra, och det är klart hon ska sova om hon är trött, men förstår inte varför. Känner de små av det trista vädret och lågtrycket kanske? Det är ju så att jag saknar henne!
 
Nåja, jag har hunnit röja i lite skåp och lådor, tvättat en maskin, tränat en stund i garaget och duschat iaf, tråkiga saker som jag lätt skjuter på annars..
 
Är lite kluven gällande bloggen igen med.. jag gillar ju att skriva och framförallt fota allt jag gör hehe. Men tycker den känns så tråkig med alla mobilbilder och känner ofta att jag "måste" blogga varje dag.
Men det är ju folks vardag jag själv gillar att läsa om, så det kanske är det ni vill läsa om? Och även att jag har systemkameran är ju alltid mobilen med och det är ju den man är snabbast med, och kan fånga stunderna med lite lättare. Det är inte ofta jag hinner fota med systemisen på samma sätt som förut, och när jag mest är hemma finns det ju inte så mycket att fota och skriva om heller, förutom M.
 
Jaja, bagateller... Nu gnyr det äntligen inne i sovrummet så ska gå och plocka upp min lilla solstråle.
 
Kram på er!
 
Publicerat i Vardag.