Så mycket tid, ändå ingen tid.

Blommor till morgondagens krans. 



God kväll! 

Alltså, trots att jag varit uppe sen 05 känns dagen ändå för kort, fast jag hunnit massor. 

Har fixat inför morgondagen och 
 haft mamma, mormor & morfar här på fika. 
Jag har hunnit allt jag ville men hade gärna haft en timme kväll extra.
Blir väl en lång dag imorgon så måste sova, men väntar på nagellacket som ska torka. 

Vi firar här imorgon ifall jag inte skrivit det, ett gäng vänner med barn. 
Närmare bestämt blir vi 9 vuxna och 6 barn med ålderspann från knappt 3 veckor till 4 år.
Blir ett nytt typ av firande, men ändå väldigt trevligt tror jag. 
Vi har satt upp tältet ikväll, och det verkar vi ju behöva om man tittar på väderprognosen. Vad vore väl en midsommar utan regn?!? Hoppas det inte blir för kallt bara. 
Har satt kameran på laddning så hoppas ta lite bilder imorgon. 

Nu kallar som sagt sängen. 
Godnatt! 

Publicerat i Vardag.