Resultatet.

 
Bort med det gula och randiga, samt 5-10 cm.
Har aldrig klippt så mycket förut, men nu har jag sparat till långt hår i 30 år utan att det blivit längre än till skuldrorna typ så nu fick jag ett ryck och klippte kortare. 30-års kris kanske haha. Dock ser det längre ut på bilden än vad jag upplevde det, men nu är det borta oavsett.
Supernöjd hur som helst, även om det är lite ovant.
Måste lära mig göra sådär stora, fluffiga lockor/vågor bara. Det blir alltid mindre lockar och blir platt direkt när jag gör.
Tips?!
Självklart går ju frisyren ha rak också, men snyggare med lite volym!
 
Stjärnan bakom jobbet är min vän Thess på Salong Gallerian som nu är tillbaka och jobbar fredagar efter mammaledighet, samt några veckor i sommar, så passa på om det är dags för klippning! 
 

 
Hej söndag!
Lika grått och trist idag som igår, om än lite mindre regn.
Igår var vi bara hemma hela dagen. Svärisarna tittade in lite snabbt annars gjorde vi ingenting.
Idag ska vi till pappa & M/morfar & bonusmormor, väntar på att miniM ska vakna bara så vi kan klä oss och mata henne innan vi åker. Vill ju helst inte väcka henne. 
Sjukt ändå hur snabbt tiden kan gå fast man inte gör någonting, men har vi tur, och vad det verkar som, är A ledig även imorn och så på tisdag då, så då har vi 2 dagar till tillsammans.
Sen jobbar han ju bara 3 innan det är helg igen.
 
Ha en fin dag, ska slänga upp ett fika tips här också medans jag ändå bara väntar.
 
Kram
Publicerat i Vardag.
#1 / / Thess:

😘😘