Måndag.

 
Hejhopp!
Ny vecka och stora kaffekoppen är framme.
 
Midsommarhelgen är alltså över och bortsett från Midsommarafton har vi inte gjort ett smack. Känns som slöseri men vädret har ju varit kasst, alla våra föräldrar har varit på vift och vi har helt ärligt inte kommit på någonting att göra, som inte blir för bökigt med M också.
Trots det känner jag mig så trött. Måste försöka ta oss ut på en promenad sen och få lite luft iaf.
Jag känner lite att första sommarmånaden, och min favoritmånad, bara runnit mig ur händerna. Dels vädermässigt, och sen blir man ju mycket inne/låst med en liten, men hoppas vi får fint väder när semestern är här iaf och vi då får lite miljöombyte.
 
Annars är veckan ganska oplanerad, bortsett från någon dag i helgen då vi ska fira alla våra födelsedagar.
Brorsan fyllde ju i onsdags, pappa fyllde igår och i veckan fyller jag och mamma. 
 
Måste passa på att välkomna en ny liten tjej till världen också, yttligare en syssling till M anlände i natt och får alltså fira födelsedag i Juni tillsammans med oss andra, och sin mamma, som fyller samma dag som min mamma. Välkommen lilla hjärta och STORT GRATTIS till min kusin och hennes A. Hoppas vi kan ses i sommar! ♥
Publicerat i Vardag.