Egentid.

Så, om vi ska prata lite bebis och sömn. 

Ni vet ju att Millie sover helt fantastiskt bra, har tagit natt runt 19 tre kvällar i rad den här veckan och vaknat och ätit först 04-06, och sen oftast somnat en stund igen. 

Igårkväll dock, när vi skulle upp tidigt idag, somnade hon inte förns 21, vaknade och åt 03 och sen 06 igen, då även min klocka ringde. 
Hon sov en timme under hippan och ca 10+15 min i bilen dit och hem. 
När vi kom hem var hon vaken två timmar innan hon somnade en timme igen. 
Märkte senare att hon började bli trött igen, men hon kom inte till ro och hann därför bli övertrött och så tog det yttligare en stund innan hon somnade. 
Men, runt 17 stängde hon dom små ögonen. 
A hade stuckit iväg så jag hällde upp lite nötter och alkoholfritt och satte mig i solen för lite egentid innan hon skulle vakna igen. 
...
Nu är klockan 20:40 och hon sover än. 
Jag undrar alltså om hon tog natt kl 17?!?! 
Hann ju inte ens få på pyjamasen. Och jag saknar henne. Blev ju ingen tjejkväll det här, med henne alltså. Och inte med hippan heller såklart.
Och därefter undrar jag när hon tänker ta morgon om hon fortsätter sova. 
Hon har ändå sovit mindre än vanligt i natt, och bara 2,5h totalt på dagen istället för 4-5h som hon brukar. 
Lilla skruttfia ❤ 

Jag har alltså haft egentid sedan kl 17, och haft tråkigt ungefär lika länge hehe. 
Slänger väl på ett avsnitt serie och går nog och lägger mig sen. 
Festlig lördagkväll!