Hjo.

 
Efter en urtrist lördag (var bara inne och glodde ut på regnet som öste ner hela dagen) ville jag så gärna göra något igår. Och A märkte att jag behövde rastas hehe, så vi åkte till Hjo. Så fint och mysigt där. Var visst någon hantverksmässa så var supermycket folk, men vi strosade runt, åt glass och mini skötte sig utmärkt och låg lugnt och tittade/sov i vagnen hela tiden.

Sen svängde vi förbi svärisarna på vägen hem, men då avbröt vi M's sömn eftersom hon somnade i bilen strax innan vi kom dit, så hon blev ganska trött och gnällig efter stund så vi stannade inte så länge. Hon somnade på 2min i bilen därifrån sen igen.

 

Hej måndag!

Bästa måndagen på länge, det verkar nämligen som att A kan ta semester redan på fredag istället för nästa torsdag så då har vi 3 hela veckor ihop sen och det är sista måndagen som blir måndag på ett tag. Sen är det helg varje dag ♥
Längtar så tills vi ska åka iväg lite. Det är underbart att vara hemma, såklart, men jag behöver lite miljöombyte, och säkert mini med, hon verkar tycka det är roligt när det händer lite saker.

Nu ska jag suga i mig sista kaffet och sen leka med min lilla kråka, hon börjar välta nu och försöker nästan vända sig. Går verkligen undan i utvecklingen nu!

Ha en fin dag!