Friday night.

Gårkvällens tugg. 


Hej lördag! 
Första semesterdagen för A, men jag & mini är ensamma - han är på svensexa hela dagen. 
Han åkte innan vi vaknade och kommer väl hem i natt nångång. 
Ska hänga med mamma/mormor lite senare. 
Nu sitter jag och gottar mig i solen medans M sover kvar i vagnen efter vår fm-promenad. 
Vaknar väl lagom tills jag tänker äta lunch ;). 
Men vilket sommarväder vi har idag! Längtar såå tills vi ska iväg och hoppas att det kommer vara hyfsat väder! 
Hur gör man med en bebis på sommaren förresten? Är det bara skuggan som gäller? Eller solkräm/solhatt/uv-dräkt? 

Puss, ha en fin dag! 

#1 / / JUNITJEJ:

Så gott det ser ut!

#2 / / sophia:

det är skuggan som gäller! man ska inte smörja så små barn med solskyddskräm, berättade de på bvc :) vi kör med uv-tältet, helst i skuggan så att det inte blir för varmt men funkar även i solen om det fläktar :)

Svar: Tack för tips! Var väl lite så jag tänkte, men man vet ju aldrig :) alltid skönt med feedback! Bara hoppas att vädret skärper till sig lite med! :)
pauliinet.blogg.se

#3 / / sophia:

det är skuggan som gäller! man ska inte smörja så små barn med solskyddskräm, berättade de på bvc :) vi kör med uv-tältet, helst i skuggan så att det inte blir för varmt men funkar även i solen om det fläktar :)