Vårlängtan.

 
Hallå måndag!
 
Årets deppigaste dag läser jag överallt.
Sjukt seg och trött måndag, ja, men jag känner lite pepp. Eller längtan kanske man ska kalla det.
Jag längtar till vår, till att dumpa vinterjackan och till att få köpa lite nya (icke-preggo) kläder.
Kliar i klickfingrarna, men det är ju ingen idé än. Vem vet vad man har för strl eller vad som är bekvämt om man ammar. Förhoppningsvis kommer jag i många av mina vanliga kläder iaf och kanske kommer jag inte alls bry mig om vad jag har på mig när jag går hemma? Förmodligen inte om jag inte ska träffa någon, men jag hoppas att det kommer kännas lite roligare att klä sig än vad det gör nu.
Älskar min mage såklart och att det rör sig och busar därinne, men det här vädret gör det inget kul med kläder och allt som är tajt bara kliar och glipar så går mest runt i mysbyxor, A's tishor och stora hoodies hehe..
 
Men vem vet, kanske blir det bara roligt att handla kläder till mini sen? :)
#1 / / Anonym:

Grattis till graviditeten! På tal om kläder efter förlossning så vill jag bara tipsa om att det är jätteskönt att ha lösa linnen/t-shirts som man bara kan dra ner över tutten när man ammar så värt att se till att ha det eller riktiga amningstoppar! Kram och lycka till! ☀️🌷🌰

Svar: Tack! Ja, jag misstänker att det snarare blir praktiskt och bekvämt än snyggt, men vi får se. Man kan ju längta lite iaf ☺ inte ens säkert amning fungerar, men tack för tips ☺
pauliinet.blogg.se