Söndag.

Vad var det jag sa? Vips så har jag jobbat söndagen! 

Jisses vad snabbt den här jobbhelgen försvann. Men inte gör det något inte! Tänk att jag förmodligen bara jobbar en endaste helg till. Heaven. 
Det har varit en bra jobbhelg iaf och idag var det så lugnt att jag kunde sluta redan 13:30. 
Ska inte sticka under stolen med att jag längtar efter sol och värme dock. 
Titta bara här ovan vad gött vi hade det på Santorini i somras. 
Alldeles brun och alldeles nypreggo och lycklig 💕 
Jag kräver inga 25+ nu, men jag längtar så efter sol och att bli av med detta mörker och denna kyla. 
Hoppas det blir en fin vår så jag och mini kan vara ute mycket. 

Visst börjar man längta efter vår och sommar såfort jul & nyår är över?! 

Ha nu en fin kväll! 
Här blir det pizza och The Fall. 
Började titta igår, creepy och lite otäck, men en serie vi fastnade för iaf. Perfekt nu när vi tittat slut på allt vi följer. 
Kram!