30 Januari.

Söndagens fika när svärisarna kom förbi
 
Hej måndag!
Då var det måndag, 30 januari och "bara" 2 månader till BF. Jiiiz.
Får ju egentligen gå hem nu, men jobbar schemat ut. Det är bara 3 heldagar och några halvdagar och idag var sista måndagen.
Ångrade mig lite idag då kroppen värker som sjuttan och att jag har helgen framför mig, men det kommer gå bra. Kan ju tänka sista gången om någonting nästan varje dag, och även helgen.
Men det ska bli bra skönt att få gå hem, det ska jag inte sticka under stolen med.
 
Iaf, helgen som var, var ledig och superskön. 
I fredagskväll rände vi på stan, festmannen och jag. Vi åt på Bada Bing och sen var vi på Rock Am Red på Jolie Salope som en gemensam kompis håller i, och där varsin kollega hade spelning i fredags.
Så kul att se dom live, även om det var mitt i natten för detta preggo då spelnignen började 22:30  hehe..
I lördags gjorde vi ett reparationsstopp på jobbet. Tyvärr drog det ut på tiden, så en liten sväng på stan hann vi inte med eftersom vi skulle vidare och gosa nykläckt bebis. 12 dagar gammal bara, tänk att det är en sån liten skrutt som gömmer sig inne i magen. ♥
Efteråt "övningskörde" vi till förlossningen och tog en kort runda på Ikea innan vi åkte hemåt, lagade anka och hade myskväll.
I söndags fm kom svärisarna på 11-kaffi och efter det åkte vi till papi & M på lunch och blev kvar till kvällen.
Sen var helgen slut.
Familjär och mysig helg. Blev inte mycket bilder tagna så ni får nöja er med wienerbröden.
 
Hoppas på mer energi, motivation och inspiration när jag gått hem sen.
 
Ha en fin kväll! 
Publicerat i Vardag.