Tisdag.

Hej bloggen. 

Gick visst någon dag. 
En ganska händelselös helg fick väl inspirationen att försvinna lite, plus att jag inte har något att skriva direkt. 
Igår var vi iaf på den förlossningsförberedande föreläsningen och den var mycket bättre/intressantare än den om amning tycker jag. 
Man blir ju lite orolig och skraj såklart, men jag är nog sån att jag inte vill läsa på mycket mer utan försöka ha ett öppet sinne och tänka att det löser sig på ett eller annat sätt. Jag har ju ingen aning om hur det kommer kännas, hur snabbt/långsamt det kommer gå eller hur min kropp hanterar det ändå så jag får förlita mig på barnmorskorna och kvinnokroppens superkraft. 

Imorgon ska vi till BM igen, ska bli spännande att se om mini ligger kvar med huvudet neråt, men jag gissar det, med tanke på vart i magen hicka/sparkar känns. 

Annars händer inte så mycket här hemma. Ingenting faktiskt. 
Det är fascinerande hur lite man kan göra på en dag trots att jag känner mig piggare denna veckan och har massor med saker jag tänkt att jag ska göra. 
Men det pågår fortfarande frystömning, sen blir det baka av! Och laga mat, men det är inte lika kul :) 
Senare i veckan ska jag träffa lite kompisar också, det blir lattjo iaf. 

Jaja, en liten update för er som suktat haha. 
Hej så länge!