Springfeelings

 
Helgens sol och plusgrader gav en ju minst sagt vårkänslor och shoppingsug.
Klädvalen just nu är ju ganska begränsade, och jag har inte köpt jättemycket gravidkläder, och nu är det ju ingen idé att handla mer när mini snart är ute.
Tänkte ändå att jag mest har mage, men kom inte ens i min boyfriendjeans i helgen när jag tänkte ta på mig något annat hehe.. 
Så hur mycket jag än älskar min mage och livet som rör sig där inne och jag lider verkligen inte alls av det, så börjar jag längta tills jag kommer i mina vanliga kläder igen.
Jag vill dumpa vinterjackan, använda sneakers, komma i mina träningsbyxor, använda andra jeans än mina svarta gravidjeans, toppar och blusar.
Sen vet jag att man kanske varken orkar bry sig eller kan använda vad som helst när man ammar, men att kunna ta på sig nästan vad man vill utan att det slutar vid naveln eller inte går att knäppa längtar jag till :)
Förutsatt att den där härliga vårsolen hittar tillbaka igen också!