5 dagar kvar

 
Hej tisdag!
Idag har vi haft min bästis från förr och hennes mini här på fika. Så trevligt!
Så fint att vi börjat ses lite igen, trots att vi gled isär på högstadiet/gymnasiet.
 
Tack för respons/tips om läggningarna förresten.
Fick ett om 8-månaders ångesten/separationsfasen - och den har jag både hört och läst om innan, så kanske är det det som spökar.
Hursom helst sov hon hela natten inatt efter att jag hämtat in henne till mig nån gång 23-00, och har sovit två långpass idag på dagen.
Vi testade idag att ge mat som vi gjorde förr också och inte trycka i henne mat en gång till.
Om det var något som fungerade eller om jag bara hade tur vet jag inte, men idag tog nog läggningen bara 10 min.
Hon verkade ganska trött när vi tog på pyjamas så jag tog med henne upp till vårt rum och la oss och läste bok (den vi fick av A igår, tack igen ♥) och då verkade hon komma till ro ganska snabbt, vände och vred sig några gånger och sen somnade hon och jag kunde bära in henne till hennes säng.
Så hon somnade 18:35, får se när hon tar morgon men det får hon göra när hon vill, var bara skönt att få lite kväll idag och gråtfritt efter de senaste tre kvällarna.
 
Resten av veckan (fram till helgen) är oplanerad, så får se om det blir någon mer dejt eller bara hemmahäng. Är ju lite kvar att pyssla med inför jul iofs, men får inte så mycket gjort innan A kommit hem/Millie somnat ändå hehe.
Kram på er!