Tisdag morgon.

 
Godmorgon tisdag!
Efter två eller tre misslyckade promenader förra veckan som slutade med grinig bebis som jag fick bära på ena armen hem medans jag körde vagnen med den andra så tog jag tag i att byta till sittdel i vagnen i helgen.
Hon är ju en nyfiken liten skit, så har egentligen tänkt byta ett tag, men så har det inte blivit av.
Igår hade jag förberett vagn och allt men då somnade hon ifrån mig tidigare än jag var beredd på så då var varken hon eller jag ombytta så det blev ingen promenad, men i morse kom vi ut.
Hon satt och tittade och pillade med nappen och istället för att bli kaos-arg när jag skulle hjälpa henne få in nappen rätt, kunde jag släppa och hon fortsatte titta sig omkring istället. Sen började ögonen gå i kors, hon somnade och jag kunde fälla ner henne lite.
Så, efter bara en promenad, känns det som succé. Och så mycket lättare det gick i alla uppförsbackar när liggdelen var borta. 
Nu är vi redo för mysiga höstpromenader med krispig luft och varmt och skönt under filtar och pannband/mössor i vagnen.
 
Visst är hon ljuvlig?! Och så söt i pannbandet från Hoppiloo. Att hennes ögon ska bli bruna får jag nog ge upp dock, men det är ju kul att hon fått någonting från mig hehe..

Ha en fin dag hörrni! Jag känner mig pigg & positiv idag, vilket känns härligt såklart!
Kram