Sommarkvällar.

 En av alla kvällar i Värmland. Mitt sommarparadis ♥
 
Godmorgon!
Mini var pigg och sprallig alldeles för tidigt idag så hon sover redan frukost. Alldeles för tidigt för att jag var redo för en promenad, och för sent för att jag skulle lägga mig igen också. Hade dessutom halva frukosten kvar. Hon har redan sovit ett litet tag så hon vaknar väl strax igen.
 
Idag ska vi till BVC, ska bli kul att se hur hennes kurva ser ut. Sist började den ju plana ut efter att ha legat över "normalkurvan", men nu undrar jag nästan om hon inte är lite semesterrund också hihi.
Ska fråga lite om mat/smakportioner också. Funderar på att börja ge ersättning på kvällarna, för att se om det kan vara därför hon vaknar så mycket på nätterna nu, för att hon inte är mätt. (Även om jag tror att det är en fas och att hon vill ha närheten)
Sen kan det ju vara skönt att börja fasa bort amningen så smått om det går så hon får tid på sig att sluta amma och vänja sig vid annat.
Men vi får väl se. 
 
Nu ska jag surfa vidare efter en vägghylla till hennes rum. Hon har fått så himla mycket gosedjur och presenter så den hyllan vi har är alldeles full.
Skulle vilja ha en stringhylla eller något liknande, men det är svårt att hitta någon som är lite smalare. 
Vill ha den mellan fönstret och snedtaket i hennes rum och för att kunna ha den hyfsat högt behöver den alltså vara ganska smal.
Sitter ni inne på något tips så släng hit det.
 
Ha en fin onsdag!