Rolls Royce för ansiktet.

Min kusin hade med sig såå fina presenter till oss i fredags. 

Bland annat dessa ansiktsprodukter. 
När hon frågade vad jag använder nu och jag svarade sminkborttagning och sen Apotekets Aco kräm, log hon lite snett och sa att då har jag Rolls Royce nu. 
Hehe.. 
När det gäller ansiktsvård är jag faktiskt ganska snål - dumt nog kanske eftersom jag solat sönder mitt ansikte när jag var yngre och man faktiskt vill se fräsch ut ganska länge till. 
Kan inte uttala mig om något resultat ännu, mer än att jag nog aldrig känt mig så återfuktad och tycker mig ana lite lyster. 
Biothermprodukterna förklarade hon som schampoo och balsam för ansiktet, och Sensaiprodukterna tar jag efter. 
Morgon och kväll. 
Känns så himla lyxigt! 
Tack snälla, snälla J 💕

Publicerat i Vardag.